McDonald’s restaurant Den Helder McDrive start met persoonlijke bediening aan tafel

Door Redactie op Donderdag 28 juni 2018, 14:15 uur  Regionaal  gasten, restaurant, mcdonaldBron: McDonalds restaurant


McDonald’s restaurant Den Helder McDrive start met persoonlijke bediening aan tafel
DEN HELDER – McDonald’s restaurant Den Helder McDrive bedient vanaf vandaag haar gasten persoonlijk aan tafel met Table Service. Gasten kunnen na het plaatsen van hun bestelling aan de bestelzuil meteen een plekje kiezen om te zitten. Een servicemedewerker van McDonald’s serveert de bestelling van de gast persoonlijk uit aan tafel.

“We kijken er ontzettend naar uit om vanaf vandaag Table Service aan onze gasten te introduceren. Door hen de mogelijkheid te bieden het eten aan tafel te brengen, kunnen ze na het plaatsen van hun bestelling lekker ontspannen en meteen bij hun gezelschap aan tafel aansluiten. Ook voor gezinnen is het erg handig, doordat ouders hierdoor minder om handen hebben en de volle aandacht aan hun kinderen kunnen geven. Ik nodig iedereen dan ook van harte uit om de voordelen van Table Service zelf te komen ervaren in ons restaurant!”, aldus Jörg Schlief, Operations Director van McDonald’s restaurant Den Helder McDrive.

“Het leukste vind ik dat ik straks nog meer persoonlijk contact met onze gasten heb”, voegt Yvonne, medewerker bij McDonald’s restaurant Den Helder McDrive toe. “Door Table Service ontwikkel ik mijn hospitality-ervaring en dat is super leerzaam! Daarnaast merk ik ook dat de gasten er enthousiast op reageren, dat maakt het werk nog leuker.”

Over McDonald’s Table Service
Wanneer gasten bij de bestelzuil in het restaurant een bestelling plaatsen, kunnen zij kiezen voor Table Service. Als de gast hiervoor kiest, dan kan hij/zij een tafelkaart uit de houder pakken en het nummer van de tafelkaart op de kiosk invoeren. Vervolgens kan men na het afrekenen meteen plaatsnemen in de lobby van het restaurant of op het terras. De gast neemt de tafelkaart mee naar zijn/haar zitplaats terwijl het eten ondertussen vers bereid wordt. De servicemedewerker van McDonald’s kan aan de hand van een ingebouwde bluetooth zender in de tafelkaart de gast meteen vinden en serveert de bestelling van de gast persoonlijk uit aan tafel. Hierdoor kan McDonald’s haar gasten sneller, beter, maar vooral persoonlijker van dienst zijn. Aan tafel bedienen kan iedere dag en op elk moment dat het restaurant geopend is. Door het enthousiasme van de gasten en medewerkers is het aantal McDonald’s restaurants met Table Service het afgelopen jaar flink toegenomen, al ruim 120 restaurants in Nederland bieden de service momenteel aan!

Over McDonald’s Nederland
Wekelijks biedt McDonald’s Nederland aan bijna 3,2 miljoen gasten op ieder moment van de dag een positief moment. Met gevarieerde keuzes en versbereide, iconische producten die door ruim 19.500 medewerkers met zorg worden bereid. In Nederland heeft McDonald’s 245 restaurants. Het streven naar kwaliteit en beleving staat centraal in alle facetten van de bedrijfsvoering.